Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:37 am
"Du har ingen grund til at synes bedre om verden med mig i den" brummede han
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:39 am
Gabriel fnøs uenigt, "Det ved jeg vel bedst selv"
Hero: 76
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:40 am
"Mhm" brummede Jack "tror heller ikke du ikke ved det."
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:41 am
Gabriel så lidt irriteret på ham, "Nogen ville være taknemmelige" e.e
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:43 am
"..." Jack brummede.. han så imod brevet og så på Reaper.. og rynkede brynene lidt "... tak"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:45 am
Reaper brummede og nikkede kort til ham, "Hrm, bare hold dig ude af det der"
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:45 am
".. ok" sagde han og nikkede kort
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:47 am
Gabriel sukkede lettet, "Godt" sagde han og rynkede brynene, ".. Og hver forsigtig, der er grænser for, hvad jeg kan gøre"
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:48 am
Jack brummede og nikkede lidt... "vi skal nok finde hende" lovede han "jeg ved hvordan hun ser ud nu!"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:50 am
Reaper bandede svagt, så havde han jo nok ikke tænkt sig at give op, ".. Hun snakkede med dig personligt?"
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:50 am
"Ja" sagde Jack og nikkede alvorligt "hun var yngre end jeg havde troet"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:53 am
Gabriel brummede, ikke sikker på hvor ung hun nu virkelig var ... "Hrm, måske" sagde han
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:54 am
Jack så på ham? "Hm?"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:56 am
Gabriel trak på skuldrene, "Hun er ældre end hun ser ud" sagde han kort
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:56 am
"Oh.." Jack brummede og nikkede tænksomt
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:58 am
Reaper betragtede ham og brummede, "Du burde trække dig."
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:00 am
"nej" sagde han bestemt
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:01 am
Reaper bummede frustreret, "Det er ved at blive farligt" e.e
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:03 am
"Ja det er det" sagde han alvorligt "og nu er der brug for at man står imod mere end nogensinde."
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:05 am
Reaper lavede en frustreret lyd, "Det ender med at koste dig livet ... eller livet af nogen du holder af"
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:06 am
Jack nikkede alvorligt "det kan være en hård pris at kæmpe for det der er rigtigt"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:08 am
Gabriel snerrede vredt og tog et skridt mod ham, "For hård" e.e
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:09 am
"Nej" sagde Jack og rettede ryggen!.. for at gøre op for kun at være i undertøj
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:11 am
Gabriel prøvede ikke at blive distraheret af Jacks manglende påklædning, "Jo" snerrede han, "Det er ikke en pris jeg agter at lade nogen af jer betale" e.e
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:12 am
"Det er ikke dit valg" brummede han e.e' "jeg har ikke tænkt mig at se til imens hun dræber folk."