| Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:11 pm | |
| Reaper lavede en frustreret lyd, ".. det kommer ikke dig ved" | |
|
| |
Hero: 76
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:13 pm | |
| Jack brummede e.e "det tror jeg det gør!" | |
|
| |
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:15 pm | |
| Reaper fnøs, "Hvad vi du gøre ved det?" | |
|
| |
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:17 pm | |
| "Få dig til at tale" -.o' brummede han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:19 pm | |
| Reaper hævede et øjenbryn bag masken, "Aha, hvordan?" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:20 pm | |
| "..." Jack tøvede... "... ellers... uhm.. kunne det være jeg ikke troede dig.. og tog hen og så om det var en fælde.." ej det var nok lidt dumt..... | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:22 pm | |
| Gabriel kneb irriteret øjnene sammen, "Har du tænkt dig at smide dit liv væk over det?" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:23 pm | |
| Jack brummede "du sagde selv du var har for at slå mig ihjel og det var en fælde" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:24 pm | |
| Reaper fnøs vredt, "Hver ikke dum" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:26 pm | |
| Jack brummede og lagde amene over kors "mere dumt at tro det er en fælde end at tro du er interesseret i jeg lever?" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:27 pm | |
| Reaper lavede en frustreret lyd og så vredt på ham, ".. .Hvis jeg havde ønsket dig død, havde jeg dræbt dig før du vågnede" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:28 pm | |
| "Kan du jo ikke" e3e fnøs han provokerende | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:31 pm | |
| Gabriel rettede sig lidt op, "Du tror ikke jeg kunne få noget af den gas, hvis jeg informerede Mercy om at jeg ved, hvor du bor?" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:32 pm | |
| Jack brummede "måske du ikke kan ja" -.o | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:34 pm | |
| Reaper fnøs af ham, "Du kan jo prøve at se, hvor længe du overlever med den indstilliing" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:36 pm | |
| Jack brummede "kan være jeg gør" -.o' | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:38 pm | |
| Gabriel fnøs af ham, "Er du så ivrig efter at dø?" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:39 pm | |
| "Nej" brummede han "jeg har ikke lyst til at dø" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:41 pm | |
| Gabriel nikkede, "Then act like it" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:43 pm | |
| "Fortæl mig hvorfor du bekymre dig" brummede han e.e | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:45 pm | |
| Reaper så frustreret på ham, ".... det gør jeg bare" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 08, 2017 11:48 pm | |
| | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:32 am | |
| Gabriel tøvede og rynkede brynene, "Måske kan jeg bare bedre ilde verdenen med dig i" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:33 am | |
| "..." Jack brummede "usandsynligt.." | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 12:35 am | |
| Reaper fnøs fornærmet, "Hvorfor er det usandsynligt?" | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
| |
|
| |
| Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
|