Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:14 am
Gabriel fnøs, "Jeg gør det til mit valg" sagde han med sammenknebne øjne
Hero: 76
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:14 am
Jack så frustreret på ham "jeg vil kæmpe."
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:16 am
Gabriel fnøs, "Du kan prøve" e.e ... han skulle nok sørge for det ikke gik galt .. på en eller anden måde
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:19 am
"Ja jeg kan" e.e' sagde han
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:56 am
Reaper brummede utilfreds, "... så håber jeg du kan klare konsekvenserne"
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 2:00 am
"Også jeg" sagde han oprigtigt
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 8:02 am
Reaper lavede en frustreret lyd, "... jeg har ikke råd til at skulle have dig som prioritet" e.e
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 1:27 pm
Jack så lidt overrasket på ham og nikkede så forstående "Så lad være"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 9:46 pm
Gabriel så rigtig frustreret på ham, "Nej" e.e
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 9:48 pm
Jack brummede og strøg en hånd igennem håret "du skal ikke føle dig forpligtet til at beskytte mig"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 9:49 pm
Reaper fnøs og rullede med øjnene, "Tro mig, jeg føler mig ikke forpligtet til at beskytte folk"
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 9:50 pm
Jack brummede, igen forvirret ".. hvorfor så?"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 10:49 pm
Reaper sukkede svagt af ham .... "Hrm, hvorfor tror du?"
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 10:51 pm
"... du havde en i dit liv jeg beskytter?" brummede han
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 10:53 pm
Gabriel brummede lidt og sukkede, "Hrm, tha, det ville næppe være godt for dem heller" sagde han .. Sombra ville nok også blive ked af det, hvis Jack døde
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 10:54 pm
Jack rynkede brynene og rødmede lidt "... du finder mig måske attraktiv"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 10:56 pm
Reaper kom til at grine lidt og gik lidt tættere på Jack, "Hrm, bestemt" sagde han fornøjet og lod blikket glide over ham
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 10:58 pm
Jack rødmede dybt og brummede.... og skævede til siden "næppe attraktiv nok til at holde i live....."
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 10:59 pm
Gabriel smilte svagt, "Hrm .. men tæt på" sagde han
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:00 pm
Jack rødmede og brummede uenigt
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:02 pm
Gabriel lagde blidt en hånd på hans skulder og sukkede svagt, "Men du har ret, det er ikke det"
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:03 pm
Jack nikkede lidt og så på ham "... hvad så?"
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:03 pm
Gabriel brummede og rynkede brynene, det var jo et besværgeligt spørgsmål .. han sukkede svagt
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:05 pm
Jack så spørgende på ham?
Reaper
Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:07 pm
Gabriel brummede og så Jack an, "Hrm .. Jeg har bug for dit sidekick i live .." han tøvede og rynkede brynene, ".. og jeg kan lide dig"