Navn : Zarya Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova Alder : 25 år Job : Politimand
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 4:31 am
Zarya fnøs, "Forhold generelt" .. >//>
Sombra
Navn : Sombra Hemmelige Identitet : Sombra Reyes Alder : 17 år Job : Hacker
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 4:33 am
Sombra så lidt nysgerrigt på hende "hvad ved du om mine forhold generelt?"
Zarya
Navn : Zarya Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova Alder : 25 år Job : Politimand
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 4:35 am
Zarya brummede af hende, "Hrm, jeg kan høre, hvordan du snakker"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 4:37 am
"Tsk tsk så fordi jeg ikke gider være sammen med et umodent fjols?" klagede hun
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 4:48 am
Zarya grinte lidt og rodede hende i håret, "Net"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 4:49 am
Sombra fnøs og så lidt på hende..
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 4:51 am
Zarya smilte svagt af hende og nussede hende i håret
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:06 am
Sombra lukkede øjnene halvt i og sukkede tilfreds..
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:07 am
Zarya smilte lidt, "Hrm, du er vel også moden nok af din alder"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:09 am
"Don't flatter yourself, you're not that much older" sagde hun med et grin
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:13 am
Zarya fnøs med et grin, "8 år"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:14 am
"Almost nothing" sagde Sombra med et skævt smil og så op på hende
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:16 am
Zarya kom til at smile lidt, "Hrm, det er næsten halvdelen af dit liv"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:17 am
Sombra grinede lidt "hm, jeg har også meget endnu.. har du også" sagde hun og så hende an "guess I'll have to get some more info for you.. get some more kisses~"
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:20 am
Zarya blinkede overraskede og rødmede .. så rynkede hun brynene, "Hrm .. hvad har du fundet info om?"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:21 am
"Nok ikke noget jeg burde dele" sagde hun tænksomt "men jeg kunne vel finde andre ting.."
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:23 am
Zarya rynkede brynene, "Hrm? Hvad er det?"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:26 am
".. can't tell you" sagde hun med et grin
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:27 am
Zarya kneb øjnene sammen, "Hvad er det om?"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:28 am
"..." Sombra spidsede læberne tænksomt ".. har fundet ud af hvem D.Va er"
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:32 am
Zarya blinkede overraskede, "... hvad har du?!"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:32 am
Sombra skar en grimasse "shh.."
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:36 am
Zarya kneb øjnene sammen, "Du ved, hvem hun er?"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:37 am
"Yeah" sagde hun og nikkede lidt "hun gav lidt for mange oplysninger i sin sidste stream.. nok til jeg kunne finde hende og da jeg havde fundet en mulig kandidat brugte jeg et program til at fjerne det hun lægger over sin stemme og sammenlignede stemmerne. Det er helt sikkert" hun smilede lidt tilfreds
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Tors Sep 14, 2017 6:39 am
Zarya blinkede overraskede og rynkede brynene, "Hvem er hun?"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow