Navn : Zarya Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova Alder : 25 år Job : Politimand
Emne: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 2:56 am
Zarya havde været kaldt ud til en nødssituation ... det var i hvert fald hvad hun havde fået at vide.
"Der er indbrud i mit hus" havde den skræmte, ældre dame fortalt i telefonen, "De er på vej ind af kældervinduet ..".
Selvfølgelig var politiet med det samme rykket ud med fuld udrykning, klar til at stoppe indrbrudstyven og redde den gamle dam. Så havde det så vist sig at der ikke var indbrud, og at damen havde hørt en vaskebjørn i haven vælte en skraldespand. Så nu skulle Zarya hjem igen, klokken 1 om natten, træt og frustreret.
Sombra
Navn : Sombra Hemmelige Identitet : Sombra Reyes Alder : 17 år Job : Hacker
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:00 am
Sombra havde på en af sine ture ud i natten, faldet over den fedeste motorcykel... som hun måtte eje!... så nu sad hun og rumsterede lidt rundt med ledningerne, igang med at få den til at starte!
Motorcykel:
Påklædning:
Zarya
Navn : Zarya Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova Alder : 25 år Job : Politimand
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:04 am
Zarya rynkede brynene, da en maskeklædt pige sad og rodede med en motorcykel. Hvis masken ikke havde været nok, så var manglen af nøgle det bestemt. "Holdt" kommanderede Zarya og fandt sit skilt frem!
Sombra
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:06 am
Sombra blinkede med øjnene og løftede blikket.... hun kom til at smile bag masken, det var jo Zarya <3 hun grinede lidt "evening officer" hilste hun
Zarya
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:09 am
Zarya så uvenligt på skurken, "Hvad laver du?" spurgte hun og så utilfredst mod motorcyklen
Sombra
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:11 am
"Jeg skulle til at spørge dig om det samme" sagde hun og så hende an "det kan ikke være godt for din skønhedssøvn at være ude så sent?"
Zarya
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:14 am
Zarya brummede, "Humor hjælper dig ikke" sagde hun, "Du er taget i tyveri, følg frivilligt med til stationen"
Sombra
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:15 am
"Ah chica.." sagde Sombra og smilede skævt "hvordan ved du det ikke er min?"
Zarya
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:17 am
Zarya fnøs af hende, "Du er ved at starte den uden nøgle" påpegede hun
Sombra
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 3:18 am
"Intet undslipper dit falkeblik!" sagde Sombra og smilede lidt ".. men hvordan ved du jeg ikke har glemt min nøgle?"
Zarya
Emne: Sv: Vaskebjørn - Sombra Søn Sep 24, 2017 11:56 am
Zarya fnøs af hende, "Jeg tager chancen og slæber dig til stationen"
Sombra