Navn : Sombra Hemmelige Identitet : Sombra Reyes Alder : 17 år Job : Hacker
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:28 pm
"Si." brummede Sombra utilfreds e.e... og skævede mod hende "jeg har altså ikke fortalt ham noget."
Zarya
Navn : Zarya Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova Alder : 25 år Job : Politimand
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:35 pm
Zarya kom til at grine lidt, "Heh, Det her tror jeg aldrig jeg har oplevet før"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:38 pm
Sombra skar en grimasse "han er pylret"
Zarya
Navn : Zarya Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova Alder : 25 år Job : Politimand
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:39 pm
Zarya brummede fornøjet, "Lidt" sagde hun enigt
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:41 pm
"Jeg informerede ham by the way også om at du ikke var interesseret og at det var imod reglerne" brummede hun "men han ville lige skræmme dig alligevel."
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:42 pm
Zarya brummede fornøjet og rødmede, "Hrm ... man kan vel godt forstå ham"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:43 pm
Sombra fnøs "du kan måske, jeg kan ikke" e.e
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:44 pm
Zarya brummede, "Hrm, du er også ung" sagde hun med et grin
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:46 pm
Sombra skævede mod hende "jeg er gammel nok til sex at du ved det"
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:48 pm
Zarya brummede, "Hrm, da, men for ung til at tænke på børn"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:50 pm
Sombra blinkede med øjnene... hun kom til at smile og nikkede lidt "ja, jeg ville nok vente nogle år" gav hun ret "hvis jeg da skal have nogen"
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:53 pm
Zarya nikkede, "Præcist. Hvis jeg havde en datter, hrm .. jeg siger ikke jeg havde gjort det samme .."
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:53 pm
Sombra kom til at grine "hm, you need a wife like me then, someone to give the poor kid a break"
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:56 pm
Zarya blinkede og rødmede, ".. hrm .. heh" hun kløede sig lidt i håret
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 10:57 pm
Sombra grinede og skævede mod hende "you can be momma bear"
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 11:05 pm
Zarya rødmede og brummede, "Hrm, troede ikke du skulle have børn"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 11:07 pm
"Nå ja, men hvis du nu vil have en kan vi da tale om det" ;3 sagde hun
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 11:09 pm
Zarya rødmede og brummede, "Hrm, det skal vi ikke"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 11:10 pm
Sombra grinede lidt "nej nej" sagde hun overgivende "when everyone, including the girl in question is saying no, I suppose it's a no."
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Søn Sep 10, 2017 11:12 pm
Zarya brummede og kom til at grine lidt, "Hrm, da"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Man Sep 11, 2017 12:41 am
Sombra nikkede med et svagt suk
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Man Sep 11, 2017 8:16 am
Zarya klappede hende fornøjet på hovedet, "Det passer dig nok også bedst"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Man Sep 11, 2017 8:17 am
Sombra poutede "du er meget villig til at kaste mig i andres arme"
Zarya
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Man Sep 11, 2017 8:21 am
Zarya brummede og rødmede lidt, "Hrm, du er ung"
Sombra
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow Man Sep 11, 2017 8:27 am
//sorry satte lige kartoffler over xD//
"Måske for dig" brummede hun "lots of other people would probably not mind"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: .. du har din barnepige med? - Sombra, Widow