| .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Tracer
Navn : Tracer Hemmelige Identitet : Lena Oxton Alder : 17 år Job : Skoleelev
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:54 am | |
| "Du siger selv at alle de vigtige folk kan lide dig!" sagde Lena bestemt | |
|
| |
Widowmaker
Navn : Widowmaker Hemmelige Identitet : Amélie Guillard Alder : 25 år Job : Sekretær, barnepige, håndlanger
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:55 am | |
| "Jeg har også kunne lide dem" sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:56 am | |
| Lena nikkede, "Nå, ja, men altså .. ellers tæller det jo ikke rigtigt" | |
|
| |
Widowmaker
Navn : Widowmaker Hemmelige Identitet : Amélie Guillard Alder : 25 år Job : Sekretær, barnepige, håndlanger
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:57 am | |
| Amélie betragtede hende lidt "måske blev de vigtige fordi de kunne lide mig" sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:59 am | |
| Lena rynkede brynene og overvejede det lidt, "Tror du det?" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:00 am | |
| "I suspect as much" sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:01 am | |
| Lena rynkede brynene, "Hvad hvis nogen virkelig nederen kunne lide dig?" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:02 am | |
| "Hvis jeg vurderede dem 'nederen'? Så ville det være synd for dem." sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:03 am | |
| Lena nikkede lidt, "Yeah, så det er jo ikke kun sådan at alle der kan lide dig kan du lide" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:03 am | |
| "Non" svarede Amélie og så hende lidt an | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:06 am | |
| Lena nikkede, "Yeah, præcist" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:07 am | |
| "Men de var næppe blevet vigtige hvis ikke de brød sig om mig." sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:08 am | |
| Lena nikkede lidt, "Ej, men det havde de jo nok, hvis de er cool" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:10 am | |
| Amélie så på hende med tænksomme øjne "Jeg tvivler" | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:10 am | |
| Lena nikkede, "Jo, jeg tror ikke jeg kender nogen cool folk der ikke kan lide dig" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:11 am | |
| Hun så hende lidt an "I see" | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:12 am | |
| | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:13 am | |
| "Jeg tænker din liste af folk der kender mig må være kort." sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:15 am | |
| "Nuh uh!" udbrød Lena, "Der er Sombra og hr Reyes og Jack! .. uhm .. og kender McCree dig?" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:15 am | |
| "Very little" sagde hun og hendes øjne blev smalle | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:16 am | |
| Lena blinkede, "Ej .. du kan virkelig ikke lide ham?" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:18 am | |
| "Jeg er på vagt." sagde hun e.e | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:21 am | |
| Lena så nysgerrigt på hende, "Hvorfor? Trror du han vil bryde ind til flere fester?" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:22 am | |
| "Jeg ved ikke hvad han vil" sagde hun "og derfor er jeg på vagt." | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 1:24 am | |
| Lena rynkede brynene, "Jeg tror bare han vil igennem undervisningen uden at læse tekster ..." l | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? | |
| |
|
| |
| .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? | |
|