| .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Widowmaker
Navn : Widowmaker Hemmelige Identitet : Amélie Guillard Alder : 25 år Job : Sekretær, barnepige, håndlanger
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:25 am | |
| "Jeg er ikke enig" sagde hun | |
|
| |
Tracer
Navn : Tracer Hemmelige Identitet : Lena Oxton Alder : 17 år Job : Skoleelev
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:27 am | |
| Lena tøvede, "Altså, nu kan man jo ikke altid vælge, hvem der er vigtig for en .." | |
|
| |
Widowmaker
Navn : Widowmaker Hemmelige Identitet : Amélie Guillard Alder : 25 år Job : Sekretær, barnepige, håndlanger
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:27 am | |
| "..." Amélie rynkede brynene "I suppose not." | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:29 am | |
| Lena nikkede, "Yeah, så .. det er ikke altid så nemt" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:30 am | |
| Amélie betragtede hende tænksomt | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:31 am | |
| Lena tøvede og drak lidt af sin vand .. | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:31 am | |
| Amélie så hende an "endnu ikke sket for mig." | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:33 am | |
| Lena blinkede og kom til at smile, "Ej, det an jeg godt forestille mig, alle må kunne lide dig" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:34 am | |
| Amélie blinkede med øjnene og kom til at smile "non, on the the contrary... I am not a liked person." | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:36 am | |
| Lena så overraskede på hende, "Ej, så må det da være fordi folk ikke kender dig!" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:36 am | |
| Amélie så lidt fornøjet på hende "I doubt that." | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:37 am | |
| Lena nikkede, "Jo, det er det bestemt, luv!" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:38 am | |
| "Mon ikke du lader dine egne følelser influerende den holdning?" spurgte hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:40 am | |
| Lena blinkede og rødmede, "E-ej, det tror jeg altså ikke!" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:41 am | |
| "I think you do." sagde hun med et svagt smil | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:43 am | |
| Lena rystede rødmende på hovedet, "Ej, det havde jeg vidst!" sagde hun og kom til at grine | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:43 am | |
| Amélie smilede lidt af hende "hm, I doubt that." | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:45 am | |
| Lena grinte, "Siger du jeg ikke kender mig selv?" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:46 am | |
| "I might do" sagde hun og så amused på hende | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:47 am | |
| Lena fniste, "I totally do though!" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:48 am | |
| "Muligvis" hun betragtede hende lidt "måske er du bare naiv" | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:51 am | |
| Lena blinkede og fnøs, "Jeg er ikke naiv!" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:51 am | |
| "Hvis du tror alle vil kunne lide mig, jo" sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:52 am | |
| Lena rystede på hovedet, "Nuh uh!" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? Tors Okt 05, 2017 12:53 am | |
| | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? | |
| |
|
| |
| .. date?! >////< - Amélie og So- vent, hvor blev hun af? | |
|