Navn : Widowmaker Hemmelige Identitet : Amélie Guillard Alder : 25 år Job : Sekretær, barnepige, håndlanger
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 10:54 pm
"Nej." sagde hun
Tracer
Navn : Tracer Hemmelige Identitet : Lena Oxton Alder : 17 år Job : Skoleelev
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 10:57 pm
Lena fniste mere, "... eller gør det?"
Widowmaker
Navn : Widowmaker Hemmelige Identitet : Amélie Guillard Alder : 25 år Job : Sekretær, barnepige, håndlanger
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 10:57 pm
Amélie sukkede og puffede Lena af sig.
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 11:06 pm
Lena blinkede og spolede tilbage, "Ey!"
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 11:07 pm
Amélie klukkede svagt, spændende evne.
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 11:09 pm
"Det var ikke flinkt gjort!" udbrød hun
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 11:10 pm
"Non." svarede Amélie amused.
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 11:12 pm
Lena rystede på hovedet af hende, "Jeg kunne være faldet ned"
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 12:41 am
"Ja" sagde hun "det ville have gjort min aften lettere"
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:11 am
Lena fniste og holdt sig fast, "Men det gjorde jeg heldigvis ikke"
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:13 am
"Det fik dig til at grine?" spurgte hun og sendte hende et blik
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:16 am
Lena grinte lidt, "det var da lidt sjovt"
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:18 am
Amélie rystede svagt på hovedet af den underlige pige
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:22 am
Lena derpå tænksom på hende, "Det syntes du ikke?
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:28 am
"Jo." sagde hun "du er en besynderlig pige"
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:29 am
Lena blinkede, "vent, hvorfor er jeg det?"
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:30 am
"Du virker alt for komfortable i mit nærvær." svarede hun
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:35 am
Lena overvejede det, "Tjo ... Jeg tror ikke du kan ramme mig"
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:36 am
"Om jeg kan dræbe dig burde ikke være din eneste bekymring" sagde hun
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:41 am
"Hvad mener du, luv?" Spurgte hun undrende
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:42 am
"Det genere dig ikke at jeg har slået ihjel, at jeg har tænkt mig at slå flere ihjel?" spurgte hun
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:47 am
Lena tøvede, "... jooo, det gør det da .. Det er derfor jeg stopper dig!"
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 8:48 am
"You are awfully worried and talkaktive for someone stopping me" sagde hun
Tracer
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Man Sep 11, 2017 12:01 pm
Lena grinte, "Men du har ikke skudt nogen endnu"
Widowmaker
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Tirs Sep 12, 2017 6:46 am
"Sandt." Amélie sukkede svagt, Mercy ville ikke blive glad. Hun svang over et hustag.... og da de var i en højde hvor Tracer ville overleve, selv hvis hun ikke var hurtig nok, skubbede hun hende af og i samme bevægelse skød hun sin gribeklog høj op mod en anden bygning og trak afsted!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker