| Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Tracer
Navn : Tracer Hemmelige Identitet : Lena Oxton Alder : 17 år Job : Skoleelev
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 12:37 am | |
| "Hvorfor gør de det?" spurgte hun nysgerrigt | |
|
| |
Widowmaker
Navn : Widowmaker Hemmelige Identitet : Amélie Guillard Alder : 25 år Job : Sekretær, barnepige, håndlanger
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 12:37 am | |
| "Hvorfor forsvandt skudhullet?" spurgte Amélie | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 12:39 am | |
| Lrna fniste, "Hvis du siger dit siger jeg mit" | |
|
| |
Widowmaker
Navn : Widowmaker Hemmelige Identitet : Amélie Guillard Alder : 25 år Job : Sekretær, barnepige, håndlanger
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 12:41 am | |
| "Very well" sagde hun med et svagt smil "sidekicks first." | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 1:41 am | |
| Lena rystede på hovedet, "Så ved jeg jo ikke om du rent faktisk siger det!" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 1:42 am | |
| "Det ved jeg jo heller ikke" sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:05 am | |
| "Nej, men jeg er den mest troværdige" sagde Lena med et grin | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:08 am | |
| "Hvorfor er du det?" spurgte hun med et hævet øjenbryn | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:09 am | |
| "Jo, det er ikke mig der bryder loven og prøver at dræbe folk" pointerede Lena | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:10 am | |
| "Gør mig ikke til en løgner" pointerede hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:13 am | |
| "Neej" sagde Lena, "Men du ved, det gør det lidt svære sådan at stole på folk, ikke?" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:14 am | |
| "I don't trust you" svarede Amélie | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:16 am | |
| Lena så lidt på hende, "Jeg lyver altså ikke" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:21 am | |
| Amélie betragtede hende "det kan jeg jo ikke vide om er sandt." | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:22 am | |
| Lena tænkte lidt, "Neej ... Men det kan jeg jo heller ikke om dig" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:43 am | |
| "Nej det kan du ikke" sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:45 am | |
| Lena nikkede, "Og de fleste ville jo nok mene, at helten er mere troværdig" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:46 am | |
| "I don't trust heroes" sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:48 am | |
| Lena blinkede, "oh ... hvorfor ikke?" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:51 am | |
| "Folk der påstår de uselvisk vil hjælpe andre gør mig mistroisk." svarede hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:51 am | |
| Lena rynkede brynene, "Ej ... men det er da bare fordi der er gode mennesker, der vil og kan hjælpe" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:53 am | |
| "I don't believe in that" sagde hun | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:55 am | |
| Lena rynkede brynene, "Det er det altså!" | |
|
| |
Widowmaker
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:55 am | |
| "I think you all just like to play hero" sagde hun uimponeret | |
|
| |
Tracer
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker Søn Sep 10, 2017 2:58 am | |
| Lena blinkede, "Ej! Det er da ikke kun det!" | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker | |
| |
|
| |
| Ude og overvåge by- .. åh, heya luv! - Widowmaker | |
|