| ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:37 am | |
| Zarya brummede fornøjet og nussede hende i håret, "Hrm .. måske" | |
|
| |
Sombra
Navn : Sombra Hemmelige Identitet : Sombra Reyes Alder : 17 år Job : Hacker
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:39 am | |
| Sombra smilede skævt op til hende "hvad synes du?" | |
|
| |
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:42 am | |
| Zarya smilte lidt, "Om din far? Han virker som en god far" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:42 am | |
| "Yeah er han også" sagde hun med et smil | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:46 am | |
| Zarya nikkede med et smil, "Godt" sagde hun tilfredst | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:48 am | |
| Sombra smilede varmt til hende | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:49 am | |
| Gabriel kom ind med noget is i en skål og tre dybe tallerkner
Zarya smilte høfligt | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:51 am | |
| Sombra så nysgerrigt på isen | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:53 am | |
| Gabriel stillede tingene på bordet, "Så er der dessert"
"Det ser godt ud" sagde Zarya | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:54 am | |
| "Awesome" sagde Sombra med et skævt smil | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:56 am | |
| Gabriel smilte lidt, "Bare tag" sagde han
Zarya brummede og tog en skål til Sombra | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 4:57 am | |
| Sombra smilede lidt og lavede en skål til zarya! | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:01 am | |
| Gabriel så på dem med et svagt smil
Zarya rødmede og gav Sombra hendes skål | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:02 am | |
| Sombra smirkede og gav Zarya hendes skål. | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:05 am | |
| "Spasibo" sagde Zarya og grinte lidt
Gabriel så til | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:07 am | |
| Sombra smilede skævt til hende | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:08 am | |
| Zarya smilte varmt til hende og gav sig til at spise sin dessert | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:10 am | |
| | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:13 am | |
| Gabriel smilte lidt, "Hrm, I har min velsignelse"
Zarya blinkede overraskede og så mod ham | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:14 am | |
| Sombra rødmede og så på Gabe... og lyste op i et stort smil "yeah?" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:16 am | |
| Gabriel nikkede, "Hrm, ja .. så længe I er fornuftige og opføre jer ordentligt"
Zarya rødmede og smilte varmt, "Der er vi" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:17 am | |
| Sombra grinede lidt "hm, så meget som man nu lige kan" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:19 am | |
| Gabriel brummede, "Det må vel være godt nok" sukkede han
Zarya grinte og nikkede, "Da" | |
|
| |
Sombra
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:21 am | |
| Sombra smilede skævt "yeah" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel Fre Okt 20, 2017 5:23 am | |
| Gabriel så på dem med et varmt smil
Zarya nussede Sombra i håret <3 | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel | |
| |
|
| |
| ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel | |
|