Injured! - Mercy
Forfatter Besked Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 2:26 am Fareeha kom til at smile lidt, "hvor er du fra?"
Synes godt om Synes ikke godt om
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 2:28 am Angela tøvede kort... "Schweiz" svarede hun så og overvejede kort om det var et klogt træk.
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 2:32 am Fareeha så lidt overraskede på hende og nikkede, "oh ... ja, det er vist tæt på"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 2:33 am Angela nikkede lidt og så frem for sig.
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 1:52 pm Fareeha rynkede brynene og så undersøgende på hende, ".. savner du det?"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 7:34 pm "Nogle gange" sagde Angela tænksomt "men jeg har ikke noget der mere"
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 7:59 pm Fareeha nikkede og rynkede brynene lidt, ".. Hvorfor ikke?"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:00 pm "Jeg har ikke noget familie der længere" sagde hun
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:09 pm Fareeha nikkede lidt og så undersøgende på hende, ikke sikker på om hun burde spørge mere ind. På den ene side ville det være smart at få oplysninger, på den anden side virkede det risikabelt at lærer hende for godt at kende
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:10 pm Mercy så imod hende og smilede så til hende "hvordan går det med skaderne?"
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:14 pm Fareeha rødmede svagt, "Jeg har det fint" sagde hun bestemt
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:15 pm Mercy nikkede og smilede "godt"
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:22 pm Fareeha nikkede lidt og rynkede brynene mere .. hun aå undersøgende på hende, ".. hvad gør du, når det ikke lykkes?"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:22 pm Angela så lidt overrasket på hende "du mener hvis jeg bliver fanget eller slået ihjel?" spurgte hun
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:27 pm Fareeha nikkede og betragtede hende, "Ja"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:29 pm "Hvis jeg bliver slået ihjel, er den ikke meget længere. Og bliver jeg fanget har jeg hørt de har nogle modbydelige fængsler under vandet for mutanter, så jeg regner med jeg vil bruge resten af mine dage der." sagde hun og rynkede brynene lidt "jeg ved godt det er risikabelt."
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:35 pm Fareeha betragtede hende lidt, "Hvad hvis du kommer til magten, men ikke kan sn´kabe den verden du gerne vil have?"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:36 pm Angela så lidt overrasket ud og så frem for sig "hvem ville gå i krig hvis jeg styrede hele verden?"
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:37 pm Fareeha trak på skuldrene, "Hvis det ikke kunne lade sig gøre at holde fred alle steder på en gang? Hvis nogen gjorde oprør?"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:38 pm "..." Angela sukkede blidt og så frem for sig "så ville jeg finde ud af hvorfor folk var utilfredse og fikse det"
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:43 pm Fareeha nikkede lidt og så undersøgende på hende, "Hvis det ikke kunne fikses?"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:44 pm ".. så måtte jeg stoppe" hun rynkede brynene "men jeg tror ikke det er det der ville ske."
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:50 pm Fareeha nikkede lidt og så hende an, "Hm ... ville du kunne det?"
Mercy
Navn : MercyHemmelige Identitet : Angela ZieglerAlder : 37 årJob : Læge Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:52 pm
Pharah
Navn : PharahHemmelige Identitet : Fareeha AmariAlder : 32 årJob : Superhelt. Emne: Sv: Injured! - Mercy Lør Okt 14, 2017 8:53 pm Fareeha rynkede brynene og så vurderende på hende
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Injured! - Mercy
Injured! - Mercy