| Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Hero: 76
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 15, 2017 10:16 pm | |
| "Jo det er" fnøs han "hvad er det for en ide, at nogle har fortjent at leve mere fordi de ikke allerede har været døde?" | |
|
| |
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 15, 2017 10:18 pm | |
| Reaper sukkede svagt, "Det betyder at jeg har haft min tid her" | |
|
| |
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 15, 2017 10:20 pm | |
| "Nej det gør ej" fnøs han "... er det noget religiøst?" -.o | |
|
| |
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Søn Okt 15, 2017 10:21 pm | |
| Reaper fnøs, "Det er ikke religiøst" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:04 am | |
| Jack brummede lidt "lyder religiøst" -.o | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:07 am | |
| Gabriel sukkede af ham, "Det er bare logik ..." | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:12 am | |
| "Det er ikke logisk" fnøs han "at der er en eller anden 'ret' på livet som kommer af andet end at være i live?" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:14 am | |
| Reaper brummede og så lidt irriteret på ham, "Man kunne også diskutere om jeg er i live" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:15 am | |
| "Du er i live" e.e fnøs han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:16 am | |
| Reaper så lidt irriteret på ham og blev til røg e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:17 am | |
| Jack brummede lidt.. "bare fordi du kan blive til røg betyder det ikke du er væk" e.e | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:20 am | |
| Reaper blev til Reaper igen, "Hrm, det handler om mere end det" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:21 am | |
| "Hrmf hvilket?" forlangte han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:23 am | |
| Reaper lavede en lidt frustreret lyd, "Jeg er ikke .. jeg er ikke rigtig levende" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:23 am | |
| | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:26 am | |
| Reaper brummede irriteret, "det ved du ikke noget om" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:27 am | |
| "Jo jeg gør" fnøs han "du er her, levende foran mig og kan tale og snakke, ikke?" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:29 am | |
| Reaper sukkede, "Det handler om mere end det .. min krop kan ikke dø" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:30 am | |
| "Måske" fnøs han "men du er stadig levende." | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:31 am | |
| Reaper trak på skuldrene, "Er man levende, hvis man ikke dør?" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:32 am | |
| "Prøver at være rigtig filosofisk. Ja." fnøs han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:34 am | |
| Reaper brummede lidt, "Jeg er ikke sikker" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:34 am | |
| "Hvis du kan tænke er du i live" brummede han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:37 am | |
| Gabriel overvejede det lidt, så trak han på skuldrene, "Hrm, måske" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 16, 2017 12:38 am | |
| "Hrm bestemt" brummede han | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
| |
|
| |
| Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
|