| Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 8:13 pm | |
| Reaper sukkede frustreret, "Det er det ikke værd" | |
|
| |
Hero: 76
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 8:16 pm | |
| "Man vælger ikke selv hvem man går op i" brummede han | |
|
| |
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 8:24 pm | |
| Reaper lavede en frustreret lyd, "Jeg troede verden var vigtigere end det enkelte menneske?" | |
|
| |
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 9:21 pm | |
| "Er den også" e.e brummede han "men du er vigtigere end mig" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:47 pm | |
| Reaper fnøs uenigt, "Nej" sagde han surt e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:47 pm | |
| | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:50 pm | |
| Reaper fnøs, "Det er bedre for verden du er her" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:51 pm | |
| Jack brummede "kun fordi du hjælper Mercy" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:53 pm | |
| Reaper fnøs uenigt, "Nej, fordi du hjælper folk" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:55 pm | |
| Jack brummede lidt og så på ham... | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:55 pm | |
| Reaper så irriteret på ham, "Selv hvis jeg ikke aktivt hjalp Mercy, ville du gøre mere godt end mig" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:57 pm | |
| Jack brummede "jeg er ligeglad" sagde han så bestemt | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 10:59 pm | |
| Reaper fnøs, "På hvilken måde er jeg så vigtigere?" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:00 pm | |
| ".. for mig" brummede han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:01 pm | |
| Reaper blinkede og rødmede svagt .. så lavede han en frustreret lyd, "Så må du få bedre styr på dine prioriteter" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:02 pm | |
| "Det bestemmer du ikke" brummede han e.e' | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:06 pm | |
| Reaper fnøs, "Så må jeg vel bare sørge for du overlever" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:07 pm | |
| "Hrm, i lige måde" e.e sagde han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:09 pm | |
| Gabriel fnøs irriteret af ham, "... hrmf" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:10 pm | |
| Jack så bestemt på ham e.e... | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:12 pm | |
| Reaper rystede irriteret på hovedet, "Heldigt det er mig, der kender Mercys planer" e.e | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:13 pm | |
| Jack brummede "mindre heldigt for dig at jeg ikke gør" e,e | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:15 pm | |
| Gabriel brummede uenigt, "Nej" sagde han og rystede på hovedet, "Jeg skal nok sørge for dsu ikke gør noget dumt" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:16 pm | |
| Jack brummede og fnøs "sådan her?" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 11:18 pm | |
| Gabriel nikkede og kneb øjnene sammen, "Eller med andre midler, hvis det skulle blive nødvendigt" | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
| |
|
| |
| Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
|