| Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:48 pm | |
| Reaper lavede en lidt vred lyd e.e | |
|
| |
Hero: 76
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:50 pm | |
| Jack nikkede enigt og så ham an... det kunne ikke være McCree... han havde set den nedre del af mandens ansigt.. | |
|
| |
Reaper
Navn : Reaper Hemmelige Identitet : Gabriel Reyes Alder : 50 år Job : CEO af computerfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Man Okt 09, 2017 11:51 pm | |
| Reaper brummede lidt af ham, "Hrm" | |
|
| |
Navn : Hero: 76 Hemmelige Identitet : Jack Morrison Alder : 48 år Job : CEO af forsikringsfirma
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:00 am | |
| | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:25 am | |
| Reaper fnøs, "tror du virkelig jeg har tænkt mig surt sige det?" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:27 am | |
| "... ja" e.e' brummede han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:31 am | |
| Reaper brummede, "Det ville ikke være videre klogt af mig, ville det?" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:33 am | |
| Jack rynkede brynene lidt "hvorfor vil du beskytte Tracer?" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:38 am | |
| Reaper brummede, "Det får du hellere ikke at vide" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:39 am | |
| "Jeg regner det ud" e.e sagde han | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:44 am | |
| Gabriel rynkede brynene og nikkede lidt," ja, det gør du måske" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:45 am | |
| Jack så lidt overrasket på ham og nikkede -.o' | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:48 am | |
| Gabriel sukkede svagt ... men hvad kunne han gøre? | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:50 am | |
| Jack brummede... og sukkede ".. du er ikke ude på at skade hende, vel?" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:55 am | |
| "Nej "sagde han alvorligt og så på Jack | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 1:56 am | |
| Jack nikkede alvorligt "godt" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 11:01 am | |
| Reaper brummede, "Hvis jeg ville skade hende, havde jeg gjort det" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Tirs Okt 10, 2017 5:13 pm | |
| Jack brummede "og du skifter ikke mening?" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 2:38 am | |
| Reaper brummede, "Nej"sagde han, "der er nogens liv jeg ville sætte over hendes, men det et det" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 2:39 am | |
| Jack så på ham og nikkede langsomt ".. ok" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 2:44 am | |
| Reaper betragtede ham lidt og rynkede brynene, "....Hvad?" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 2:46 am | |
| Jack sukkede lidt og så på ham "så tror jeg dig" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 2:51 am | |
| Reaper rynkede brynene, ".. hvorfor?" | |
|
| |
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 2:52 am | |
| ".. jeg tror på du vil beskytte Tracer" sagde han bestemt "hun har den effekt på folk" | |
|
| |
Reaper
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel Ons Okt 11, 2017 2:58 am | |
| Reaper brummede og kom til at smile, "hrm, det siger du jo" | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
| |
|
| |
| Hjemme hos familien Morrison - Gabriel | |
|