Forældremøde 2 - Gabriel, McCree
Forfatter Besked Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 4:35 am Gabriel nikkede lidt og smilte svagt til Sombra, "Godt min pige ... det ser ud til det går fint" sagde han tilfredst McCree nikkede enigt
Synes godt om Synes ikke godt om
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 4:37 am Sombra sukkede lidt lettet og sendte McCree et stort smil. Best teacher ever.
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 4:48 am McCree gengældte Sombras smil med et grin, "Ja, så alt i alt er jeg glad for at have hende i klassen, hun gør det godt" sagde han oprigtigt Gabriel smilte lidt, "Hrm, godt at høre"
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 4:48 am
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 4:51 am McCree smilte lidt til dem og kiggede ned i sine papirer, "Ja, og det ser jo også ud til at gå godt socialt" Gabriel brummede og nikkede lidt, det var han heller ikke så overraskede over
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:05 am
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:07 am McCree nikkede, "Ja, så jeg tror ikke der er nogen prolemer" sagde han og smilte til dem Gabriel nikkede tilfredst, "Godt at høre til en forandring"
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:08 am "Pft så slem er jeg da ikke" klagede hun
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:13 am McCree grinte lidt og smilte, "Kan jeg ikke forestille mig" Gabriel brummede og rodede hende i håret med et smil, "Hrm, lidt"
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:13 am Sombra fnøs, men smilede lidt
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:16 am McCree smilte af dem, "Tja, det er der i hvert fald ikke noget af nu" Gabriel nikkede tilfredst, "Godt"
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:16 am Sombra smilede tilfreds. Succes!
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:19 am McCree nikkede og smilte til dem, "Har I nogle spørgsmål?" Gabriel bruummede og så spørgende på Sombra?
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:20 am Sombra rystede tøvnede på hovedet
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:23 am McCree nikkede lidt, "Godt, så tror jeg også det var alt hvad jeg havde" Gabriel nikkede og smilte svagt til ham
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:25 am Sombra skævede lidt mellem dem "McCree her er også single" informerede hun, ikke sikker.
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:27 am McCree rødmede og så lidt overraskede på hende og nikkede så, "Yep" Gabriel blinkede og rødmede svagt, "... Sombra .." -.o
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:28 am "Mh?" Sombra blinkede uskyldigt med øjnene "jeg er også single! Vi er alle single, sikke et tilfælde.. og alle til mænd!.. kun mænd, ikke far? Eller?" hun så spørgende på McCree
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:31 am McCree rødmede lidt og kunne ikke lade være med at smile, "Heh, yeah" Gabriel rynkede brynene og så mellem den attraktive mand og sin datter, "..... ja?"
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:32 am "Huh, det er alligevel sjovt, alle single og kun til mænd.. det er selvfølgelig ikke så relevant for mig, at I to er single, begge to, og til mænd" hun skævede mellem dem.......
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:35 am McCree nikkede, "Ja, det er alligevel lidt af et sammentraf" sagde han og blinkede til Gabriel! Gabriel rødmede lidt overraskede og brummede forlegent, "Hrmf, måske vi skulle gå, Sombra .."
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:36 am "Oh, jeg kom i tanke om et spørgsmål!" sagde Sombra
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:39 am McCree kom til at smile lidt, "Ja, Sombra?" spurgte han med et grin Gabriel kneb øjnene sammen og så mistroisk på sin datter -.o
Sombra
Navn : SombraHemmelige Identitet : Sombra ReyesAlder : 17 årJob : Hacker Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:39 am "Hvad er din livret?" spurgte hun McCree
Reaper
Navn : ReaperHemmelige Identitet : Gabriel ReyesAlder : 50 årJob : CEO af computerfirma Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree Tors Sep 14, 2017 6:42 am McCree kom til at grine, "Hrm .. I like burgers" sagde han så Gabriel sukkede svagt og brummede, "Hrm .."
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Forældremøde 2 - Gabriel, McCree
Forældremøde 2 - Gabriel, McCree