Køre tog? - McCree
Forfatter Besked McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 2:46 am McCree hævede et øjenbryn af ham, "Aha" sagde han og rystede lidt på hovedet, "If ya really hadn't wanted to ya could have told me"
Synes godt om Synes ikke godt om
Hero: 76
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 2:47 am Jack blinkede med øjnene.. han rødmede mere og skævede imod ham ".. vi var i en kaffeshop" brummede han tøvende
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 2:59 am McCree blinkede overraskede og så på ham, ".. that's ya issue?"
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:01 am Jack brummede og rømmede sig "det var lidt offenligt" sagde han og rynkede brynene "den slags kan have en masse konsekvenser"
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:02 am McCree hævede et øjenbryn, "Som hvad? Du var næppe blevet fyret"
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:05 am Jack rynkede brynene og sukkede "det er upassende for en superhelt at have make-outs med folk i cafer" brummede han "folk kunne sætte os i forbindelse og prøve at nå til mig ved at skade dig, så du ville komme i personlig risiko.."
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:06 am McCree blinkede og kom til at grine, "I think I could manage, selvom det da er touching at du tænker på min sikkerhed"
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:08 am Jack brummede "du har ikke set mine fjender"
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:08 am McCree overvejede det lidt, "Ya got a lot of them?" spurgte han nysgerrigt
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:09 am "Nogle stykker" sagde han og rynkede brynene "og en ny en"
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:11 am McCree lavede en tænksom lyd, "Fyr der bliver til røg? Blå dame?"
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:12 am Jack blinkede med øjnene "Reaper? Ja" han rynkede brynene "en blå kvinde?... fortæl mig hvad du ved om hende?"
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:13 am "Ikke meget" sagde ham, "Hun hænger ud med røg-mand"
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:14 am "Ved du hvad hun kan?" spurgte han
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:16 am McCree rystede på hovedet "Nah, jeg har kun mødt dem en gang, og de blev ikke hængende for at sludre"
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:16 am Jack nikkede lidt ".. det kunne være Mercy.. hun er blå?"
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:20 am McCree nikkede, "Yeah, hun er blå .. jeg ved ikke hvad hun hedder" sagde han med et skuldertræk
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:21 am "Reaper nævnte en Mercy" brummede han "en kvinde"
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:22 am McCree nikkede, "Wel, hende her var en kvinde" sagde han
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:22 am "Hm.. tak" sagde han og så ham an "her du flere oplysninger om dem?"
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:25 am "Så lidt" svarede han og tænkte lidt, "Jeg tror de stjal noget fra et tog" sagde han tænktsomt, "De var ikke ret glade for at svare på spørgsmål, og jeg pressede dem ikke, så jeg ved ikke hvad"
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:26 am "Det var nok klogt" brummede han "de er meget farlige. Reaper er i hvert fald"
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:27 am McCree grinte lidt, "Tja, han virkede lidt gnaven" sagde han og trak på skuldrene
Navn : Hero: 76Hemmelige Identitet : Jack MorrisonAlder : 48 årJob : CEO af forsikringsfirma Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:28 am "Han skød mig i ansigtet med en shotgun" sagde han "to gange."
McCree
Navn : McCreeHemmelige Identitet : Jesse McCreeAlder : 37 årJob : Skolevikar Emne: Sv: Køre tog? - McCree Tors Sep 07, 2017 3:29 am McCree blinkede og så på ham, "..... are ya alright?"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Køre tog? - McCree
Køre tog? - McCree