Praktik! - Widowmaker
Forfatter Besked Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 1:57 am Lena tøvede, "... ej .. jo ... det lyder lidt kedeligt"
Synes godt om Synes ikke godt om
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 1:57 am "Mhm. Du kan sikkert stadig nå at rykke din praktikplads." sagde hun
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 1:59 am Len fniste, "Nej, jeg vil gerne prøve det!"
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 2:00 am Amélie hævede et øjenbryn, men nikkede kort.
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 2:02 am Lena nikkede bestemt, "Ellers kan jeg jo ikke være sikker, luv!"
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 2:02 am "Som du vil." svarede hun
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 12:12 pm Lena nikkede og skævede lidt mod hende, "Hvad med dig, hvorfor arbejder du her, luv?"
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 7:55 pm "Jeg er god til det jeg laver" sagde hun
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 7:57 pm Lena nikkede, "Huh .. kan du lide det?"
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:00 pm "Oui." Amélie tastede på computeren
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:01 pm Lena nikkede lidt, "Det var heldigt .. ellers ville det da også være trist"
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:04 pm Amélie svarede ikke og arbejdede.
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:05 pm Lena kiggede lidt i papirene, "Så .. der er godt nok mange tal, huh?"
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:06 pm
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:09 pm Lena nikkede, "Jeg har en ven der godt kan lide tal" fortalte hun, "... men nok ikke sådan nogle tal"
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:09 pm Amélie svarede ikke og arbejdede
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:11 pm Lena tænkte lidt, "Eller måske alligevel, det er svært at sige .. han kan godt lide matematik, og det her er jo lidt matematik ..."
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:12 pm Amélie løftede blikket og så på hende over kanten af sine briller "jeg finder det imponerende hvordan du kan tale og tjekke tal på en og samme tid."
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:15 pm Lena nikkede med et stort smil, "Tak, det siger mine lærer også" .. hun fniste lidt
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:16 pm Amélie hævede et øjenbryn og så køligt og UNAMUSED på hende.
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:17 pm Lena fniste til hende, "Sådan der ser min lærer også ud .. eller, altså .." hun rødmede lidt, "Uhm .. ikke sådan sådan, vel? .. for du er meget mere .. uhm .. jeg tjekker tal!" >///<
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:18 pm Amélie nikkede en enkelt gang og arbejdede. -.o...
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:20 pm Lena skævede mod hende og rødmede mere .. Amélie var meget pænere end hendes lærer ...
Widowmaker
Navn : WidowmakerHemmelige Identitet : Amélie GuillardAlder : 25 årJob : Sekretær, barnepige, håndlanger Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:21 pm Amélie så mod hende -.o...
Tracer
Navn : TracerHemmelige Identitet : Lena OxtonAlder : 17 årJob : Skoleelev Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker Man Sep 04, 2017 8:22 pm Lena rødmede også ned i papirerne!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Praktik! - Widowmaker
Praktik! - Widowmaker