Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Seiryu

Seiryu


Navn : Seiryū
Hemmelige Identitet : Hanzo Shimada
Alder : 28
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:02 am

Det var blevet den gyselige tid på året hvor politiet tog unge fra gymnasierne ind og se om de ville være politi. Snothvalpe der troede de skulle ud og løse mordsager, skyde med pistoler og køre politibil. Hanzo holdt sig langt fra den slags, han var her for at arbejde, ikke for at vise møgunger rundt. Og det her havde lyt som et længerevarig forløb. Så som altid havde Hanzo regnet med det blev nogle andres opgave.. indtil D.Va sagen var kommet op og dem der skulle have set efter ungerne pludselig havde noget andet for og politichefen mindede Hanzo om at han aldrig havde påtaget sig opgaven og om ikke det var på tide?....... så havde Hanzo rigtigt pænt påmindet politichefen om at det havde Zarya da egentlig heller ikke og hun havde snakket om hvor hyggeligt det ville være at få lidt frisk blod ind i styrken... og så var det blevet sådan..........

Nu var Hanzo på vej med en kop kaffe, et eksemplar af Zaryas yndlings sandwich og den der tjeneste hun jo skyldte ham.................. "Zarya?" brummede han
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:20 am

Zarya stod og var ved at tage en kop vand i dres vandautomat, "Hrm, Hanzo?" sagde hun og smilte til ham, da han kom mod hende
Tilbage til toppen Go down
Seiryu

Seiryu


Navn : Seiryū
Hemmelige Identitet : Hanzo Shimada
Alder : 28
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:24 am

".. here you go" brummede han og rakte hende en kop kaffe og en sandwich ".... så, husker du i mandags, da jeg lagde ud for kaffe og du skyldte mig en tjeneste?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:34 am

Zarya tog imod tingene og så mistroisk på Hanzo, "..... Ja, det husker jeg godt?"
Tilbage til toppen Go down
Seiryu

Seiryu


Navn : Seiryū
Hemmelige Identitet : Hanzo Shimada
Alder : 28
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:34 am

"Så.. uhm, du ved hvordan der kommer praktikanter idag?" brummede han >_>
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:39 am

Zarya brummede, "..................ja?" -.o
Tilbage til toppen Go down
Seiryu

Seiryu


Navn : Seiryū
Hemmelige Identitet : Hanzo Shimada
Alder : 28
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:41 am

"Chefen havde fået den ide at jeg ville være egnet.. og så fik jeg jo nævnt hvordan du er så passioneret om at få noget ungt blod i styrken og det tog han så måske som at du var interesseret og jeg ville ikke nægte ham den tanke og uhm.. hrm, det er den sandwich du bedst kan lide, ikke?" brummede han
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:44 am

Zarya kneb øjnene lidt sammen, ".. du har sendt praktikanten over til mig?"
Tilbage til toppen Go down
Seiryu

Seiryu


Navn : Seiryū
Hemmelige Identitet : Hanzo Shimada
Alder : 28
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:44 am

Hanzo brummede og kløede sig i nakken "du ved jeg er forfærdelig til børn og du sagde selv du skyldte mig en tjeneste!" forsvarede han
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:49 am

Zarya sukkede tungt, "....... fin, jeg tager ungen" -.o
Tilbage til toppen Go down
Seiryu

Seiryu


Navn : Seiryū
Hemmelige Identitet : Hanzo Shimada
Alder : 28
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:50 am

Hanzo sukkede lettet "tak Zarya, du er den bedste. Hun er nede i entreen, hendes far virker som et piece of work" han rakte hende en lille mappe med oplysninger om hvad Sombra måtte og ikke måtte "good luck!" han smuttede >_>!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:53 am

Zarya brummede og så på mappen .. hun sukkede tungt og gik ned i entreen ...
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Navn : Sombra
Hemmelige Identitet : Sombra Reyes
Alder : 17 år
Job : Hacker

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:54 am

Sombra stod lænet op af væggen, hænderne dybt i hættetrøjens lommer og tyggede tyggegummi... det her var sikkert ikke sket hvis hun havde været mindre verbal om hvor cool D.Va var.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 2:58 am

Zarya fik øje på ungen og gik mod hende, "Hrm, så du er pigen der skal i praktik?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Navn : Sombra
Hemmelige Identitet : Sombra Reyes
Alder : 17 år
Job : Hacker

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:00 am

Sombra skævede imod Zarya "hvis jeg siger nej, kan jeg så gå hjem?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:03 am

Zarya hævede et øjenbryn og så hende an, "Net. Sombra formoder jeg?". Hun så lidt i mappen
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Navn : Sombra
Hemmelige Identitet : Sombra Reyes
Alder : 17 år
Job : Hacker

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:04 am

"Guilty" sukkede hun og rettede sig op.. hun lod blikket glide ned af Zarya.. she was pretty hot, huh..
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:07 am

Zarya brummede og nikkede lidt, "Kom med mig. Vi starter med en rundvisning" sagde hun bestemt og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Navn : Sombra
Hemmelige Identitet : Sombra Reyes
Alder : 17 år
Job : Hacker

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:08 am

Sombra traskede efter og så lidt undersøgende på Zarya...
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:11 am

Zarya skævede mod hende, "Hrm, ikke glad for at være her?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Navn : Sombra
Hemmelige Identitet : Sombra Reyes
Alder : 17 år
Job : Hacker

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:12 am

"Eh, det er lidt military camp agtigt" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:15 am

Zarya hævede et øjenbryn, "Militær lejer?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Navn : Sombra
Hemmelige Identitet : Sombra Reyes
Alder : 17 år
Job : Hacker

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:16 am

"Yeah" hun skævede mod Zarya "uniformer, strenge regler, yada yada.."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Navn : Zarya
Hemmelige Identitet : Aleksandra Zaryanova
Alder : 25 år
Job : Politimand

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:21 am

Zarya kom til at grine, "Heh, hvis du syntes vi er strenge skulle du prøve en rigtig militær lejer"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Navn : Sombra
Hemmelige Identitet : Sombra Reyes
Alder : 17 år
Job : Hacker

Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitimeSøn Sep 03, 2017 3:21 am

"Nej tak" sagde hun og skar en grimasse.. så så hun imod Zarya "you train a lot huh?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya   Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Heeeey bestie... skylder mig en tjeneste? - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 21Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Næste
 Lignende emner
-
» På arbejde - Zarya (, Genji)
» ... du skal møde min kæreste! - Zarya, Gabriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Bluehaven :: Politistationen-
Gå til: