Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Charity event! - Fareeha

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 1:58 am

Angela Ziegler, verdensberømt læge, holdt et charity event (silent action) for at samle penge ind til at hjælpe syge folk i fremmede lande og få gode, dygtige folk der ned. Yes yes. Fancy forklaring. No.

Angela gik op og tog en mikrofon da de fleste af gæsterne var ankommet. ”Jeg vil lige afbryde jer alle sammen og benytte muligheden for at byde jer alle sammen hjerteligt velkommen” sagde hun og så rundt på sine gæster med et varmt smil ”det er altid en fornøjelse at se så mange mennesker til disse begivenheder. Det har været nogle overraskende generøse doneringer vi har fået i år, så jeg tør roligt at sige at der er mindst et item her i aften som alle kunne være interesseret i.”

Hun så rundt ”inden jeg kan slippe jer, vil jeg præsentere en særlig gæst. En kvinde som I sikkert alle kender og hvis I er som jeg, beundre. Hun har sagt ja til at holde en lille tale for os her i aften. Hvis I alle vil give en stor hånd til Fareeha Amari.” hun klappede selv og så imod det sted Fareeha skulle komme fra!

Location:
Charity event! - Fareeha Widen-1680;183-undercroft-1-room

Angelas kjole:
Charity event! - Fareeha 78719c7397428feee9427c021e72e953
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:13 am

Fareeha sank en klump og rettede sig op, så trådte hun frem ved siden af Angela. Hun hadede at holde offentlige taler, men når nu Angela havde bedt om det. Med et lidt anstrengt smil så hun ud over forsamlingen, "God aften alle sammen" sagde hun og smilte mod Angela, "Jeg vil sige tak for den flotte introduktion"

Påklædning:
Charity event! - Fareeha Tumblr_ount2oWURR1tdm9gso7_540
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:22 am

Angela smilede varmt til hende og trådte lidt tilbage så hun ikke tog Fareehas spotlight!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:27 am

Fareeha rømmede sig og ønskede Angela tilbage ... hun tog en dyb indånding og så udover mængden, "Jeg vil gerne takke jer alle sammen for at være kommet her i aften! Det I er med til at støtte op om, er en fantastisk hjælp til udsatte og syge. Hver en krone i bidrager støtte og minder is alle sammen om, hvem der er de sande helte her"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:28 am

Angela smilede og så på Fareeha med varme øjne... en sand kvinde af folket.
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:33 am

Fareeha smilte ud til dem, "Det er jer, og de folk der tager ud og hjælper i nødramte områder. Almindelige mennesker der giver dele af deres liv, så andre har chancen for at klare sig. Lad os give jer, lægerne og nødhjælpsarbejderne en hånd!" ... hun klappede
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:34 am

Angela smilede varmt og klappede og det gjorde folkene i salen også!
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:40 am

Fareeha rødmede og smlte lidt til dem, "Og nu vil jeg forlade scenen, før jeg siger noget dumt" sagde hun, kun halvt jokende og flygtede!
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:42 am

Folk grinede lidt, Angela med, og så efter hende... folk klappede! Angela sluttede af med en kort 'ud og brug penge!' joke.. og gik så på jagt efter Fareeha.
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:43 am

Fareeha stod lidt fra scenene og drak champagne ...
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:44 am

Angela tog selv en glas og kom hen til hende "hej" sagde hun og smilede venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:46 am

Fareeha rødmede og smilte lidt genet til hende, "Godaften"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:48 am

"Jeg ville bare lige forstyrre dig et øjeblik for personligt at takke dig for at komme, jeg kan ikke forestille mig hvor travlt du må have" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:50 am

Fareeha rødmede lidt mere og smilte varmt til hende, "Det var da det mindste jeg kunne gøre"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:51 am

Angela smilede "ah vi ved begge to at du gør mere end de fleste... men der er altid mere man kan gøre, er der ikke?" hun tog en tår af sin champagne og sukkede blidt "jeg sætter virkelig pris på at du kom"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:54 am

Fareeha nikkede lidt til hende og drak, "Ja, det er der" sagde hun og smilte, "Jeg er glad for at være blevet inviteret"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:55 am

"Selvfølgelig" sagde Angela med et lille grin "den eneste grund jeg skulle have for ikke at invitere dig, ville være ikke at ubelejlige.."
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:57 am

Fareeha rødmede lidt, "Det skal du skam ikke tænke på, det er ingen ulejlighed"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 2:58 am

Angela smilede varmt og nikkede "det er jeg glad for"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 3:00 am

Fareeha nikkede med et smil, "Det er et flot arrengement"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 3:00 am

"Mange tak" sagde Angela og så rundt "man må desværre bruge penge hvis man vil lokke folk til der har penge"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 3:02 am

Fareeha nikkede og sukkede lidt, "Ja, det er desværre sådan det er ..."
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 3:03 am

Angela nikkede og så på hende.. hun smilede "så, hvordan er superhelte livet?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Navn : Pharah
Hemmelige Identitet : Fareeha Amari
Alder : 32 år
Job : Superhelt.

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 3:06 am

Fareeha overvejede det og drak lidt, ".. det er hårdt og frustrerende, men også .. ja .. man kan gøre en forskel"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Navn : Mercy
Hemmelige Identitet : Angela Ziegler
Alder : 37 år
Job : Læge

Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitimeLør Sep 02, 2017 3:07 am

Angela nikkede alvorligt og så hende an "det er ikke altid et taknemmeligt job"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Charity event! - Fareeha Empty
IndlægEmne: Sv: Charity event! - Fareeha   Charity event! - Fareeha Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Charity event! - Fareeha
Tilbage til toppen 
Side 1 af 7Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Nogen at tale med - Fareeha

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Bluehaven :: Byen-
Gå til: